تو هم به من فکر می کنی؟؟؟
متن دلخواه شما
به دنبال کسی جامانده از پرواز میگردم مگر بیدارسازد غافلی را غافلی دیگر …
سه شنبه 20 تير 1391 ساعت 16:7 | بازدید : 909 | نوشته ‌شده به دست ملک محمد درتکیده | ( نظرات )

 

 

كاش مي دونستي چقدر دلم بهونه تو رو ميگيره هر روز

 

 

 

 

کاش مي دونستي چقدر دلم هواي با تو بودن رو کرده

 

 

 

 

 

کاش مي دونستي چقدر دلم از اين روزهاي سرد زمستانی

 

 

 

 

بي تو بودن گرفته

 

 

 

 

کاش مي دونستي چقدر دلم براي ضرب آهنگ قدمهات

 

 

 

 

گرمي نفسهات، مهرباني صدات تنگ شده

 

 

 

 

کاش مي دونستي چقدر دلواپس تو‌ام

 

 

 

 

کاش مي دونستي چقدر تنهام ، چقدر خسته ام

 

 

 

 

و چقدر به حضور سبزت محتاجم

 

 

 

 

 

و هميشه از خودم مي پرسم

 

 

 

 

اين همه که من به تو فکرمي کنم

 

 

 

 

تو هم به من فکر مي کني؟





:: برچسب‌ها: تو هم به من فکر می کنی؟؟؟ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب